Pred časom som objavila na YAHOO FINANCE článok, ktorý cituje výsledky správy NAR (Národnej asociácie realitných kancelárií v USA). Píše sa v nej, že tamojšie RK si uvedomujú aké dôležité je mať nehnuteľnosť v najlepšej možnej forme, keď ju chcú uviesť na trh. Väčšina realitných kancelárií využíva home staging ako marketingový nástroj.
34 % RK využíva home staging na všetkých nehnuteľnostiach, zatiaľ čo 13 % RK má tendenciu použiť home staging iba pri tých nehnuteľnostiach, ktoré sa ťažko predávajú a ďalšie 4 % RK tak robí len pri drahších nehnuteľnostiach.
Ak vás to zaujíma, celý článok si môžete prečítať tu.
Už aj na Slovensku sú majitelia a realitný makléri, ktorý si uvedomujú, že stav a vzhľad nehnuteľnosti má veľký vplyv na cenu a dobu predaja. Na realitných portáloch je však stále vidieť, že mnohí ešte home staging nepoznajú alebo nepoužívajú. Verím, že časom to bude lepšie a lepšie.